2009.05.10. 19:00

nem lehet. leírtam, begépeltem, el akartam mesélni, de nem lehet. neki kellene, nem írni azt sem, hanem mondani, a gondolatokat, egyből, neki, hogy hallja, a saját fülével, aztán kezdjen vele amit akar. másnak nem lehet. sajnálom.

 "Úgy jön ma már, mintha álmodtam volna,
hogy itt voltál s azt is, hogy nem vagy itt,
holdad vagyok, mely vonzásod körében
járja végtelen útjait..." (Várnai Zseni)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://pasztelszinek.blog.hu/api/trackback/id/tr571113523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása